3 jan. 2011

Till Linda

Linda kände sig lite deppig, så jag skriver ett litet inlägg till henne! Int för att ja vet va ja ska skriva men de e väl helt okej :) Linda är ju då min ex-fru, vi gifte oss på finby klint. Äktenskapet höll dock bara en timme. Nuförtiden ser vi inte varandra så ofta, endast vid enstaka tillfällen i stallet! Linda var till Malta på sommaren, och när hon kom hem satt vi vid våra datorer och dreglade över de snygga boysen där. Vi har haft fina chatter iaf. Hon är lång och blond och sköter ett stort ponnys! JAg skojar inte, han är verkligen enorm! HEnnes syster heter Netsko Nudlar, hennes hund heter Ferrski. Hon gillar skarpt ninjas sexuella skills! Sen har vi våra S eller K som hon alltid hittar på helt jättefjolliga grejer :D Jag skulle lägga in en bild på henne, men hon har äkta skills att undvika kameror! så nä. Och för att svara på ditt gnäll i chatten på fb: NEJ JAG SKREV BARA NÅT GE DEJ :D


 här har vi en liten personlig favorit som LINDA visade till mig första gången 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar