22 jan. 2011

MYYS

såhär mysigt ska ni hade!
once again e ja nolife o sitter o skriver frågor ti emilia o soffi :D Jättefina! Ha faktiskt ida sett på 4 filmer, Kalle och Chokladfabriken, Flirting with Forty (JÄTTEMYS), Wedding ward (va som sku hända om alla bögar fo på strejk - helt okej) och avatar. For faktiskt imorse iväg kl 9 ti stalle för o fa på timme men så va de inget. Dagens besvikelse! (lite skönt hehu). Jag är ett slö. Jag laga faktiskt världens godaste CHOKLADPANNKAKOR! Stolt över dom! lite för goda, hann ta typ 2 små före alla va slut. AHHAHAHA SNIGELS BLOGGINLÄGG JAG DOOG! Nu tycker jag ni kan sticka och rösta på weise om ni inte gjort det ren! lyckades förresten just stänga av datorn mitt i me foten, ups. Nuu hör ja på Break your heart och äter vindruvor! Ha en mysig lördag OCH MYYYYS PÅ EERRRR 

2 kommentarer:

  1. oj flirting with forty e ju sååå bra film :)

    SvaraRadera
  2. haha ja satt där me mamma o pappa o kolla :D

    SvaraRadera