15 jan. 2011

sveateini

Igen en failad dröm som ja drömde under dan. JAG var av nån anledning me i ett fotislag, och Ninja var ungefär lika stor som en råtta... och fotisens samlingsplats var på min grannes trappa, fast min granne bodde int alls var hon bor, utan nånstans i skogen. Ja då sprang ja dit, o ALLA mina kläder var svea. Sveaunderkläder, en grön sveahuppari, svarta sveastrumpor, sveaskor, sveaväska blå, och världens fulaste och tajtaste lökären som de sto svea me en skitful logo på röven. Sen dessuton va de typ min andra träning, sen sa nån av flickorna åt mej att vi sku skita i träningen o fara o chilla istället, o jag var lättad för ja tnäkte att ja int sku måsta spela fotboll, VARFÖR VA JA ME I ETT FOTBOLLSLAG DÅ? sen fo vi ti guldbutik på malmen o chille där o åt mat från kakluuni.

2 kommentarer: