19 jan. 2011

Svar på frågorna

Fyfan va söta ni är :D ja men nu kör vi :

1. hej tycker du ja e söt 
Jamen såklart Snigel :) 
2. tycker du du e söt
Varje dag beundrar jag mej i spegeln :)
3. om du ficjk välja mellan o sleikas me Geir eller Jay vem sku du ta?
HAHA oj det var en svår en, kanske Jay ändå :D 
4. Sparar du dina kangelbär i en burk?
Jepp, i snigels hus :)
6.hej
heej
7. märkt du att femman va borta?

9. nu titta du upp o så den.
mmm
10. Du hoka inte ens att åttan va borta.
nää



11. hellre karva i såsen ellöer karva i fisken?
karva i såsen, int lika äckligt o ta bort
12. senapssill eller fjoll sallad?
fjollsallad definitvt!
13. ananas eller blommon?
ananas (blommon?)
14.hu långt kan du simma?
längre än deeej 
15.hu många papukaija merkkin har du ?
134356hhhdfhf
16.e de en samlare?
nej jag har faktiskt samlat på frimärken lol o så förstås kangelbären
17. vilken månads namn skulle du hellre heta?
kanske december, låter så fint i folkmun
1
8. om du fick va någo annat, va sku de va?
en katt, sova o äta, skööönt
19. va e du?
många har olika åsikter om detta, ,men jag anser mig vara av människosläktet
20. chips eller vinkväll?
ingen av dom 
21. tror du kanelbullar utan kanel sku ha nån point?
då är det väl bara en bulle? så jo <3
22. bäst hästras?
Fjordu, ha allti vari de 
23. kallar din mamma dej till prinsessa?
AHAHAHHA nä ingen ha nånsin kalla mej de på allvar
24. åker du gärna pulka?
jo men tycker int om o gå uppfär backen
25. hånglar du gärna med speglar?
Jepp, ni vet v'l att det var jag som pussade spegeln i stallvessan? 
26. hellre vara hos en teini me karva på skrivborde eller hos ett nyktert fyllo me chips?
fyllo me chips
27. e du rädd för myror?
att dom ska krypa in i min hjärna, int annars
28. slipar du ditt skrivbord varje da? 
med mitt flitiga läxläsande slipas det av pennans rafs
29. leker du ännu med max?
,varje dag - speciellt roligt är kurragömma
30. vem sku du vilja ha på din smörgås?
olle
31. hellre ligga me en fisk eller en gås me slips?
ingen av dom. om man måst välja så gåsen
32. banta eller springa fort en gång?
springa en gång
33. vill du kunna flyga? 
näe ja e höjdrädd
34. e snigel din bästis?
när hon vill 
35. vilken e din bästa vojlock till grim?
alla som jag har köpt till han såklart
36. liker du ibland att grim e din?
såklart, burkar pussa på han och säga hej MITT ponnys då jag anländer till stallet
37. borstar du ditt hår fast de e råddit?
nä gör du?
38. handlar du julklappar i maj?
jag brukar köra på dan före dopparedanshopping
39. e maj din bästa månad?
typ, skolan slutar oujeaaaa
40. undrar du varför du heter maj?
nä, fråga faktiskt mina föräldrar, dom tyckte de va såååååå FIIIINT. tack för den
41.ha du prova bita på ananas skal?
säkert i misstag nångång, intressant?


42. Bus elr godis?
Buuus fast egentligen godis omnjom
43. Max elr kaninen Fanny?
Fanny, max pratar mer
44. Olle elr Olle?
OLLEEE
45. Ha du röstat På Weise ida?
näääääääääääää
46. Gjorde du de igår?
hehe nej
47. Visste du att du kan rösta på honom varje da, ända till sista Januari?
nu vet ja
48. Kommer du att göra d?
om ja komemr ihåg
49. Blått elr grönt?
Blåått 
50. Rio elr Maikki?
lol sv¨rt val ,men rio e ju ändå min skötu två dar i veckan!
51. Mopobil elr cykel?
cykel :DDDD
52. Vinter elr sommar?
SOMMAR
53. Vår elr höst?
hm båda på olika sätt, fast våren e slask så de e minus
54. Regn elr snö?
regn på sommarn snö på vinter, INTE regn på vinter när de ren e snö så allt blir en fucking isbana
55. Slask elr lera?
slask...... fast de va svårt o välja
56. Blommor elr gräs?
Kor gillar gräs maj ocksååå
57. Sandstrand elr brygga?
brygga i finland, sandstrand överallt annars
58. Havet elr pool?
havet det blå
59. Fotboll elr ishockey?
ishockey e myki intressantare o se på SÅDESÅ
60. Snigel elr mask?
snigeln i din bastu
61. Snaigel elr Määsk?
määäääääääsk

del 1 av snigel del 2 av soffi (sötast) och del 3 lina 

2 kommentarer: