6 jan. 2011

!?!?!

Redigerade den lite :) Ignorera mina korvfingrar och min näsa!!
Har idag haft en jätteträvlig "stallstund"! Red på gulle-Grim, han är min prins! :) <3Spenderade tid med jättekiva människor! Mockade även fyra (!!) boxar i hopp om att snigel skulle ge mig 50 cent till att shoppa, men hon var int på det humöret :(
 Hemma "plockade jag upp" diskmaskinen, och fick 20 cent! Jag har gjort det nu varje dag i en vecka, så snaart kan jag fara till Åbo och SHOPPA! <3 jag älskar att shoppa <3 Iiiiiiiiiiik, jag måste verkligen ta mej till ett "shoppingcentrum" snart, min garderob ekar tom, jag har inget att ha på mej! Jag behöver en ny munkjacka, en "hello kitty" väska till skolan, och ett nytt rosa linne! Senare idaa ska jag kolla på "Ung och Bortskämnd" för det är det bästa programmet eveeeer (hihihihihihihi) Men nu ska jag gå och jogga för jag känner mig som en hamburgare :) 




Hoppas att man förstod att ja va helt jätteseriös. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar