8 jan. 2011

Dag 2

Nu tänker jag faktiskt skriva dag två också, för ja har tråkit. Så

9 saker om mig själv


- Jag är helt jävla beroende av facebook, men de vet nog alla som känner mig
- När jag var liten hade jag epilepsi, men int så att man ligger och skakar på golvet, utan jag spydde alltid en timme efter att jag somnat och på morgonen mindes jag ingenting. ganska gulligt nog. Det är därför jag ännu har så stark spyreflex att jag står och spyr i stallgången. 
- Jag har söndrat 2 datorer, 2 mp3or, två telefoner, nästan min ipod och mycket annat. 
- Jag har haft ganska dålig balans, och föll av 6 gånger från hästryggen på 7 ridlektioner. Efter det blev ja faktiskt lite reed.
- För att kunna koncentrera mej bättre pratar jag med mej själv. T.ex. när jag går igenom prov eller oroar mej för något. 
- Mitt första husdjur hette IVAR och var en rysk vintervit dvärghamster intressant ja vet.
- Jag tänker ofta på döden, kärlek min framtid och snuggingar 
- Jag hatar när folk ser mig gråta. T.ex. när min första sköthäst for till sverige så vänta jag med att börja gråta tills jag kom hem till mitt rum. och jag bli jävligt arg på mej själv om ja gråter så nån ser :D
 och sist men inte minst

JAG ÄR HELT JÄVLA TARD men ja bryr mej int 8)

2 kommentarer:

  1. spyr utanför Fjalles box :P hördu du glömd att berätta om din kanin som ingen visste om :D

    SvaraRadera
  2. men vadå hon behöver int vara här hon är ju rätt tråkig :D

    SvaraRadera