27 jan. 2011

HAHA

Ett av spelen jag spelat! HAHA ja känenr mej som 5 igen. Men var FAN E MUCKLORNAS VÄRLD?
oj ja e såå aktiv på att skriva här men ofta jag orkar :)))))) suck. Har spelat PETTSON OCH FINDUS och varit i stalle o skolan. Hade Grim ida igen för malin ha gått o blivi sjuk, inte så kul för henne. Snigel fick äran att sätta sig på grims heliga rygg i typ 5 min, o ja fick sitta på fjalle lite. Han e konstig :)))))) Pettson e findus e förresten de bästa spelet ever, punkt. Joo skolan var mysig, jag chockade folk genom att säga "vad sa du, jag tänkte på din rumpa." Ganska intressant o se deras reaktioner! Sen påta antonia upp min penna i näsan, snigel faila (HAHAHAA) Malmi var arg på mej, jag satt o underhöll mej själv genom ett tråkigt föredrag genom att dra en typ i dens takis och jag sov typ på fyssan! En vanlig dag då. 

1 kommentar:

  1. ja ha ju allti sagt att Fjalle e konsti! :D Va ha snigel faila?

    SvaraRadera