22 feb. 2011

slödag

ingen skidning idag <3 Mor och jag hade fittiga skavsår, max pirra om att han hade ont i benena o pappa var såååååå mör i kroppen.

Var ti butikken o köpte mycket onyttigt smask, nu e jag som en boll av gott. byggde om mitt pussel hahaha :D lääste ny bok. inget speciellt. var på promenad me mamma till en stuga, och fota lite (snigel vi har profilbildsmaterial i kameran, ska fixas inom snarast!)

Det har visst gått vilt till i pargas, har fått höra storyn om vilda ponnys i farten :D haahaha fuuul grim och timppu. Så går det när jag åker till lappland, helt kaos i stallet! översvämning har det också varit, verkligt SYND att jag missade det.

HÄr är som det hörs tråkigt som bara den. De spännande händelserna i stugan: max spelar ännu pokemon, mamma läser korsord och pappa ser på vädret -.- vaaar e fiilisen!

fjäll

väg
inte här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar