5 feb. 2011

BLOGGREJJP

HEHEHEE, de e bra o ha lösenordet ti majs blogg. Ja har tråkit så ja tänker göra någo åt hennes dåliga o tråkiga uppdatering me världshistoriens längsta o mest ointressanta inlägg.

Bara för att jag ska bli lika känd som Kissie, så måste jag skriva med ren svenska. Det tycker jag att är lagom jobbigt men det ser kanske lite mera snyggish ut.

.---

Ja tror jag tänker hacka mig in på Soffis blogg också, hehehe.

---

Jag har just varit till stallet med Bajset, hon var sjuk och jag sjöng som Justin Bieber. Jag blev lite arg på Grumse också nånstans där emellan.

--

Alla bigbloggah's skriver alltid jätteointressanta grejer, därför tänker jag också göra det!
Men jag blev lite distraherad av den här snygga bilder så vi håller oss till intressanta saker.

---

Om allt går enligt Nesv har Liverpool en PL titel innan 2013 AJADHSAJFÄDÖÖAÖÖH!!! synd att jorden går under 2012.

---

Jag tror att jag har sett lite många katastroffilmer. Ja just ja, jag ska ladda ner Frozen efter att jag tagit in in två söta påskhäxor.

---

Jag tror att jag har för mycket fritid....

---






---

Sir ni Majs negersnopp på förra bilden?!?!?!???!!!!

---

stora grejer..

---

mamma tror att jag har anemi. Bord jag gå med på att ta blodprov?

---

HAAHAHAHAA se på majs knä på förra bilden..

---


Fin bild på fin tjej. Tjej är ett ganska snärttit ord (härmar soffi)!

---

Majs blogg e int så snärtti men de e int hon heller så ja rok int bry mig.

---

Ojdå skrev lite dåligt förra emningen. Men ja orkar (rokar) inte ändra.

---

Fast den blir nog lite snärttigare efter detta.

---

tänker ändra rubriken ti bloggrejjp.

---

Förut va den ja e bäst tror jag.

---

Men jag vet ju det liksom så assswwww dah ihQQQQQQ.

---

När jag läser bloggrejp läser jag alltid blodgrejp. Fast det stavas ju Grape. inga stavfel här som i KRÖHÖMMMMMMILYAA.BLOGG.SE.

---

fy på hon som ha sluta.

---

Ska jag säga.

---

Men ja bloggar ju nu!?!?


---

nu slutar ja gullegummor, tuitui nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar