17 feb. 2011

dagen i ett nötskal

Idaag började vi dagen på bästa sättet, vi skulle DANSA (i gotländsk accent hehe). Det är ju verkligen min starkaste sida, dedär me takt, rytm, byta håll, bugg, turer. oho. men imoron får ja skämma ut mej inför hela skolan med mina dansskills, hiss på det! haha nej de ska nog int bli någo paha. som sagt, alla stressar va dom ska ha på, ja orkar int bry mej. de enda ja kommer o tänka på e iaf gullelappland.


va o rida grim, som va jeeetepigg. vi galoppera någo bommar på timmen o de gick hoort. fast han va nog aika duktig :)


Sen va de ju PENKKIS = mycket käändi. 7orna kräla längs marken och jag fick allt serverat i händerna mwohahahahah. Tack lina och malin!


DAGENS DISS ninja for till hundvakten och jag måste packa. Känns konstit att kunna ha mat framme utan att den försvinner. aw <3 men packandet går sisådär jättedåligt, har inte börjat ännu, heheee. skrev en lista medan jag såg på landskampen HAHAH fyfan va de e fult ja sitter där o hejar på sverige så satan "Men vittu SPURTA DÅ!!!" fult barn. kiva me BARA FINSK TV i en vecka också. gaaaaaaaaaaaah. bra att de finns datorer, annars sku ja gå under. 


nuu sitter jag här o bloggar fast ja borde göra nåt annat
fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar